Összes oldalmegjelenítés

2011. január 22., szombat

Fokhagymakrémes sült máj

Tudom, most sokan borzongnak, mert utálják a májat..Hát én szeretem!!
Főleg a pulykamájat.
Ez a recept véletlen született, ugyanis egyszer májat akartam sütni, de nem volt itthon fokhagyma,csak krém formában, hát gondoltam lesz ami lesz ,ráteszem.
Így született egyik nagy kedvencünk, ami a világ legegyszerűbb kajája.
Csupán 3 dolog kell hozzá..


Hozzávalók:

1 kg pulykamáj (lehet csirke is, sertéssel nem próbáltam még)
1 kis tubus fokhagymakrém
olaj

Elkészítés:

Pici olajon elkezdem megpirítani a májat.(én egészben szoktam, nem szeletelem fel) amikor már kicsit megpirult rányomom az egész tubus fokhagymakrémet és fedő alatt puhára sütöm.A végén leveszem a fedőt és még 2 percig hagyom, hogy piruljon.
ENNYI:D:D

Megjegyzés: nem kell rá só sem, mivel a krém már elég fűszeres.
Valami hihetetlenül finom szaftja lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése