Összes oldalmegjelenítés

2011. január 20., csütörtök

Tejfölös kekszes - sütés nélkül


Ennél nem létezik egyszerűbb süti.Olcsó is és kb 1000 féle változatban el lehet készíteni.
A recept eredeti kitalálója gőzöm sincs ki, de én itt találtam:http://viktorakonyhaban.blog.hu/2009/11/27/tejfolos_csodasuti?token=81073cd384b34ef6c35e0f5068df6f31

Hozzávalók:
50-60 dkg szögletes háztartási keksz
2 nagy pohár tejföl
9 evőkanál cukor
3 csg vaníliás cukor (én ezt kihagyom)
1 evőkanál kakaópor(én a "nyuszist" használom)

Elkészítés:
Az egyik pohár tejfölbe belekeverünk 4 evőkanál cukrot és 2 csomag vaníliás cukrot. A másikba 5 evőkanál cukrot, 1 csomag vaníliás cukrot, és a kakaóport.
Vegyünk elő egy közepes méretű (20x30 cm) tepsit, és az aljára tegyünk egy réteg háztartási kekszet.
Egyengessük el rajta a vaníliás tejföl kétharmadát.
Fedjük be egy réteg keksszel
Egyengessük el rajta a kakaós tejföl kétharmadát.
Újabb réteg keksz következik,
Majd a maradék vaníliás és kakaós tejfölt öntsük a tetejére, egyengessük el, fogpiszkálóval tetszés szerint rajzoljunk bele mintákat.
Végül tegyük hűtőbe 10-12 órára. A keksz ezalatt megszívja magát, megpuhul, a tejföl pedig kissé megköt. Puha, hideg sütit kapunk.

Megjegyzés:
Én a tetejét már nem kenem meg, így is teljesen megpuhul..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése